:: ma bloggafellas ::

:: i will haunted u back! ::

November 11, 2009

hati Ku

aku yang masih tidak mengerti
bagiKu hidup ku cuma mimpi
yang tidak bisa di atas realitinya
ku tahu betapa diri ku ingin
mengecapi cinta

hati ku yang luka pilu
pedih meratapi kedukaan
jiwaku kosong sepi tanpa cinta
seperti ingin berlari di udara
bernafas dengan hembusan
terlontar pasrahku
di dalam kegelapan yang mencengkam

cinta..bagaikan tidak hadir untukku
puas ku menunggu hadirnya bayangan
hingga kini tidak kesampaian
aku ditinggalkan dengan kesedihan
percintaan ini sungguh menyakitkan
sehingga ku alpa erti keindahan
ku hidup dalam sandiwara sepi ku
tiada yang memahami jiwaku
aku seperti tidak berdaya
mencari cari di mana cahaya
ku pasrah dengan segalanya
kepadaMu jua Ku berdoa
meneruskan kehidupan di dunia
yang sementara..

No comments:

Post a Comment

November 11, 2009

hati Ku

aku yang masih tidak mengerti
bagiKu hidup ku cuma mimpi
yang tidak bisa di atas realitinya
ku tahu betapa diri ku ingin
mengecapi cinta

hati ku yang luka pilu
pedih meratapi kedukaan
jiwaku kosong sepi tanpa cinta
seperti ingin berlari di udara
bernafas dengan hembusan
terlontar pasrahku
di dalam kegelapan yang mencengkam

cinta..bagaikan tidak hadir untukku
puas ku menunggu hadirnya bayangan
hingga kini tidak kesampaian
aku ditinggalkan dengan kesedihan
percintaan ini sungguh menyakitkan
sehingga ku alpa erti keindahan
ku hidup dalam sandiwara sepi ku
tiada yang memahami jiwaku
aku seperti tidak berdaya
mencari cari di mana cahaya
ku pasrah dengan segalanya
kepadaMu jua Ku berdoa
meneruskan kehidupan di dunia
yang sementara..

0 owh my gucci!:

Post a Comment

click & earn me!! ;)