:: ma bloggafellas ::

:: i will haunted u back! ::

November 29, 2010

uwarghh!! exam..exam...dan exam...!!

Bile memikirkan yang paper final nie belum berakhir, selagi tu la aq tak senang hati nak berjalan ke mana - mana..dan bila memikirkan harapan aku nak naikkan pointer semester nie macam hurm hanco jew sem ney, aq wase sedey dan frust gile..aku da study gile - gile macam nak pecah otak hari tu, still lagi aku tak boleh nak buat rasanya, aku paling frust paper Financial Management II ngan paper Organizational Behavior! urgh, aku harap la aku gagal lulus untuk kedua - dua paper tu nanti..aku da berusaha sedaya mampu tapi kalau memang tak dapat diselamatkan dan kemungkinan aku akan repeat amik balik paper tu, aku akan buat betul - betul dan terbaek dari ladang..uhuk uhuk... orang cakap kalu kita gagal sekali tak bermakna kita akan  gagal selama - lamanya kan? positif..positif...uwarghh!!! aku mang tak dapat nak terima kenyataan yang aku tak ble buat dengan baik paper OB & finance ari tu...aq sangat risau..tapi da lepas pun, mang tak boleh nak buat ape da, ade 2 paper jew lagi tnggal, insyaallah aku akan berusaha pulun habis ah dua paper International Business ngan Applied Statistik..selebihnya...redha jew la....sob3.. =.=''

No comments:

Post a Comment

November 29, 2010

uwarghh!! exam..exam...dan exam...!!

Bile memikirkan yang paper final nie belum berakhir, selagi tu la aq tak senang hati nak berjalan ke mana - mana..dan bila memikirkan harapan aku nak naikkan pointer semester nie macam hurm hanco jew sem ney, aq wase sedey dan frust gile..aku da study gile - gile macam nak pecah otak hari tu, still lagi aku tak boleh nak buat rasanya, aku paling frust paper Financial Management II ngan paper Organizational Behavior! urgh, aku harap la aku gagal lulus untuk kedua - dua paper tu nanti..aku da berusaha sedaya mampu tapi kalau memang tak dapat diselamatkan dan kemungkinan aku akan repeat amik balik paper tu, aku akan buat betul - betul dan terbaek dari ladang..uhuk uhuk... orang cakap kalu kita gagal sekali tak bermakna kita akan  gagal selama - lamanya kan? positif..positif...uwarghh!!! aku mang tak dapat nak terima kenyataan yang aku tak ble buat dengan baik paper OB & finance ari tu...aq sangat risau..tapi da lepas pun, mang tak boleh nak buat ape da, ade 2 paper jew lagi tnggal, insyaallah aku akan berusaha pulun habis ah dua paper International Business ngan Applied Statistik..selebihnya...redha jew la....sob3.. =.=''

0 owh my gucci!:

Post a Comment

click & earn me!! ;)